دانلود جدیدترین نسخه مسنجر واتس آپ جار WhatsApps jar

 

 

 

فیلترینگ واتس‌آپ متوقف شد و بدون مشکل میتوانید نرم افزار رو اجرا کنید

این بار نرم افزار بسایر عالی و جالب و پرطرفدار واتساپ رو گذاشیم که با استفده از این برنامه می توانید با دوستان خود چت کنید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید واقعاً نرم افزار عالی هست حتماً دانلود کنید منتظر نمونید.

 

 

Nokia C3-00 · Nokia C3-01 · Nokia X2-01 · Nokia X3-02 · Nokia X2-00
Nokia Asha: 201 · 205 · 206 Single Sim · 210 · 300 · 302 · 303 · 305 · 306 · 308 · 309 · 310 · 311 · 500 · 501 · 502 · 503

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل / همراه اول / رایتل / تالیا

 

 

شما دوستان عزیز میتوانید براحتی بصورت اینترنتی کارت شارژ بخرید

با استفاده از کارت های عضو شتاب

جهت خرید بر روی بنر یا دکمه خرید زیر کلیک کنید

خرید

 

 

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود ورژن جدید واتس اپ اندروید whatsapp android

WhatsApp Messenger For Android

این نرم افزار از پر طرفدارترین مسنجر های اندرویدی می باشد و تقریبا به طور پیش فرض روی همه گوشی های اندرویدی نصب است . از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان چت گروهی ، ارسال انواع فایل ،ضبط صدا و ارسال آنی آن ، امکان مکان یابی مخاطبین ( در صورتی که مخاطب مرد نظر این اجازه را به شما داده باشد ) و ... اشاره کرد.در نسخه جدید این نرم افزار مشکل ضبط صدا برای گوشی های سامسونگ برطرف شده است.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار تانگو برای جاوا

 

Tango یکی از برترین نرم افزارهای ارتباط دو نفره یا ارتباطات دسته جمعی به صورت صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که با دوستانتان که این نرم افزار را روی تبلت ، کامپیوتر و یا گوشی خود نصب کرده اند ارتباطی کاملا شفاف و واضح صوتی و تصویری برقرار کنید.نسخه پیش رو دارای قابلیت نصب روی اکثر گوشی های همراه که از جاوا پشتیبانی میکنند را داراست.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh